utdrag från kalifornien 20090706


dagen började med donuts, lovely dude.
en av våra lärare ville visa det bästa donuts stället och tyckte att det passade bra när dom flesta gick i sömnen efter några timmars för lite söms sen igår, we totaly agreed.


tänkte att ni ville se hur bandet man fick för att komma in igår på partajet såg ut,,, så här såg det ut.
haha, jag hade förövrigt på mig rosa shorts från abercrombie and fitch, grått lost sittande linne från acne och bland annat ett trä armband från hawaii.
och bikinin under redo för....



ZUMA BEACH.
förstaklassig strand med musik som flöddade ur stora högtalare, mjuk sand, sköna vågor och en hel del snygga killar (seriöst, man tror att dom växer på träd i kalifornien men nejnej, det gör dom inte, men det här var nog "it" stranden i malibu kom vi fram till ;), så nu vet ni det liksom.
den var jätte lång och härlig, önskar att jag kunnde få ner hela kännslan i bilden, men det går ju inte, sen så kom jag på att jag kanske skulle ta kort sekunderna innan vi fick springa för att komma i tid till bussen.
och på bussen fick vi kakor,äpplen och is kallt vatten.
skön och trött dag,
nu ska jag snart krypa ner i sängen, lite tidigare än vanligt med välbehövt.
imorgon blir det camarillo outlet malls - need i to say moore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0