försenad present



försenad present från världens bästa syster som jag egentligen fick förra veckan men jag har glömmt bort att visa.
kiss pin, svarta converse och en thåström biljett, woho !!!
så himmla bra, enda sen mamma förbjöd mig att ha mina gammla svarta converse så jag har saknat dom djupt.
det sorgliga var ju att hon hade rätt, jag använde dom tills dom var mer ett stor hål en ett par skor.
och nu så har jag ett par nya, som jag antagligen kommer att göra samma sak med, jag hoppas att det tar långt tid bara.
thåström 20 mars kommer också att bli grymmt, jag kunnde inte följa med pågrund av att så mycket pengar som möjligt går till USA, men nu så. thåström är grymm live också så det kommer att bli kul att gå på honom igen.
tack jordan.
jag älskar dig :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fina!!

2009-02-23 @ 21:09:06
Postat av: anna

åhhh... thåström live.

Attans va najs XD



i feel you on the converse issue. Går i dom tills endast några trådar håller ihop dom. sen blir det nya , haha. The curse of converse ..

2009-02-24 @ 15:31:36
URL: http://annaringby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0