fredag

just nu står jag, på uppdrag av pappa och passar en sås från att koka över.
det är ungefär lika roligt som det låter, att stå och kolla på en sås liksom.
vi har nämligen släktkalas för mig idag, även om pappas sida av släkten hade överasskings kalas för mig i tisdags så kör vi igen, så alla kommer igen klockan 6 inklusive mammas sida då.
innan dess så tänkte jag hinna byta om jag städa mitt rum, men det är ju 2 timmar tills dess så jag fixar nog biffen ;)
hahha, föresten vet ni hur många som var sjuka i min klass idag? 14 st, + 3 lärare.
helt sjukt, så vi var bara 14 st där och typ hälften på gympan efter som att alla andra var förkylda.
men efter sportlovet så måste ju dom nästan vara friska, så då smäller det igen, hahaa, det känns så tomt när någon är borta.
om vi t ex är 7 st runt matbordet vid middagen så känns det som att vi är jätte få.
men nu så ska jag lämna såsen en stund och hämta min ipod, pappa kräver acdc i högtalarna när han lagar mat och efter som att vi har en ipod högtalare så är det ofta min ipod som sitter där just då.
hoppas att ni får en bra fredag kväll.
kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur många syskon har du? Eller hur många är ni i din familj? :)

2009-02-07 @ 15:46:29
URL: http://littlemissstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0