lördag

jag kom precis ur duschen, ni vet sådär härligt och man bara vaknar klockan halv 11, solen lyser utanför fönstret och några fåglar kvittrar. och det första man gör är att ställa sig i duschen, åhh skönt.
glad alla hjärtans dag!
enda dagen på hela lovet jag faktiskt inte har något att göra och alla andra är upptagna, och det bara råkar att vara den 14 februari - alla hjärtans dag.
jaah, det suger.
vad ska ni göra idag?
inte för att jag är särskilt nojig och brukar fira alla hjärtans dag, jag har faktiskt aldrig fått en alla hjärtans dag present.
men det känns så ensamt att vara ensam när ingen annan är det, vi får väl se....
men nu ska jag äta frukost och lite senare så tänkte jag lägga ut massa bilder och svara på frågor.
komma igång med bloggen igen alltså.
vi ses sen :*

Kommentarer
Postat av: lilla

Hej. Är du inte nervös över att flyga hela vägen över atlanten själv till din språkresa?

2009-02-14 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0