måndag

hejhej,
jag sitter och kollar på flyg till toledo på uppdrag av mamma. åhhh, det ska bli så himmla roligt.
för er som inte har någon anning om vad jag snackar om så ska jag ju till toledo,usa med fillan innan jag åker till new york med ef. våra föräldrar ska träffas i veckan och prata ihop sig mer om datum osv.
det är 2 mellanlandningar, i amsterdam och detroit, och tar 17 timmar, det är så värt det.
förövrigt så kokade mina makaroner precis över, hahah, inte så jätte lycket kanske, jag är så hungrig just nu.
första dagen i skolan och allt, jag har kännt mig helt off hela dagen, dissy liksom så det ska bli skönt att få i sig lite mat.
det snöar också, nu får det ta och sluta tycker jag, det är inte roligt längere.
nej, nu är makaronerna klara.
vi hörs ;*

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Himla lyckounge xP

Har velat åka till Usa, jag vet inte hur länge och så får du åka dit 2 gånger på ETT sommarlov!!

2009-02-16 @ 16:40:51
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0