morning,,

hello fellas,
jag vaknade idag av solen lös in, okej, egentligen så var det att både telefonen och mobilen ringde/pep till.
men det är bra, förmodligen ändrade planer på att åka in till stan och fixa med städ jobbet, jag gör det imorgon istället.
några kompisar kommer klockan 6 och då är min familj out of the house ;)
haha, nej men det blir roligt, ingen stor grej. linn skulle nog komma lite innan också, finemang.
tills dess så ska jag städa mitt rum och lite här och där i resten av huset.
igår kväll började jag måla på det sista bladet i mitt block,när jag blir klar med städningen så kanske jag sätter mig på altanen med musik och gör klart den?
ni får se resultatet när den är klar, förvänta er inte för mycket bara, jag är ingen konstnär direkt ;)
vad ska ni göra idag då?
skiner solken utanför erat fönster också?
jag åter kommer med all säkerhet under dagen, klockan är ju bara 12.
nu brakade det till utanför dörren pågrund av bråk så jag ska nog gå och kolla till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0