night

hello lovely ladies and guys.
jag kom precis hem, jag trodde att vi skulle gå på bio med familjen men icke sa nicke, det blev det inte.
tyvärr så är jag ganska slut körd nu så jag får berätta mer imorgon.
jag kan ju iallafall ge en ledtråd och säga att jag kommer att byta ut min nuvarande väska mot något mycket finare ;)
men som sagt, mer om det imorgon.
nu ska jag gå och lägga mig, nästa gång det är min födelsedag så fyller jag 16.
och jag som trodde att jag aldrig skulle fylla 15, tiden går fort, vilket alla mina äldre släktingar har på pekat idag, på något sett så känns det så mysigt att höra sånt.
jag hoppas att ni har haft en bra dag och tack för alla gulliga grattis önskningar lite här och var!
god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0