onsdag

snacka om att den här dagen har gått fort.
jag kom precis hem från dramat som jag nästan kom för sent till för att jag helt missade tiden.
helt plötsligt så var klockan 16:25 och jag fick kuta iväg om jag skulle hinna till halv, men det var nära alltså.
haha, vi ska börja jobba på teatern som vi kommer att sätta upp precis innan jag åker i maj, jag tror att den kommer att bli grymmt bra, verkligen, jag är helt uppspelt och vill börja direkt.
första halvan av dagen gick där emot väldigt långsammt och var ganska låg över huvudtaget.
vi slutade klockan 2, så det var endå okej, (tur att vi inte gick till 15:30 som vi gör på fredagar)
so it all comes down to the moment, som faktiskt gjorde dagen bra.
två av mina bästa kompisar gjorde något som jag alltid kommer att vara väldigt tacksam över för mig.
saker började långsammt rulla i rätt riktning.
helt otroligt att någon/några faktiskt bryr sig så mycket. det vände dagen till det bättre, en dag att minnas.
och sen dess så har tiden gått jätte fort och nu sitter jag här och måste göra franska läxan, men den ska nog gå ganska snabbt att klara av ;)
sen så är det grey´s anatomy på 5, missa inte!


Kommentarer
Postat av: Ella

Kan du inte skriva inlägg på engelska ibland :D skulle vara kul! :D

2009-02-25 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0