showing aliens does exist

hellu boys,
jag har ganska så precis vaknat och planerat att lägga mig i sängen snart igen, jag blir så himmla trött av det här med huvudet. fillan & linn skippade sista lektionen med tillåtelse av slöjdläraren och kom hit för att kolla till mig, dom hade nog faktiskt blivit mer rädda en jag.
- jag hoppas inte att jag skrämmde er,,,
- e, vi är ledsna att behöva säga det men vi blev jätte rädda, vi bara satt och kolla in i väggen när du hade gått.
oj då, den halvan av klassen som inte var borta i musiken utan i klassrummet precis brevid hade tydligen också blivit ganska rädda och oroliga, så jag har fått flera sms och samtal som undrar hur jag mår.
även om jag inte vill göra någon stor grej av det så känns det så himmla bra att veta att någon bryr sig.
 just nu så sitter jag iallafall i fotöljen i en stor grå småstickad tröja från h&m herr avdelning.
från början var det jordans men vi körde byteshandel med 2 linnen vs. den här tröjan så nu mera är den min.
jätte skön att bara dra på sig, men om jag har luvan på sig så påminner jag lite om en alien.
så ja, just nu ser jag både ut och känner mig som en alien.
vilken fredag kväll ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

Oj, hörru. Hoppas att det blir bättre! det lät ju inte det minsta kul.. Krya på dig.

2009-02-21 @ 08:18:41
URL: http://littlemissstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0