something

som ni har märkt har bloggen varit lite off på den senaste tiden.
jag har varit tom på inspiration den senaste tiden, tom på lite allt möjligt, men det hör verkligen inte hit.
imorgon så åker jag till stockholm med min syster, vi kommer hem sent på onsdag kväll men jag ska nog ta med mig datorn. det stog att det skulle finnas trådlöst internet på hotellet, men man vet ju aldrig.
jag har inte packat än, men jag antar att det inte behövs så mycket direkt, men jag tänker ju alltid att det behövs mer än vad det gör så vi får se hur det går ;)
nej, men det ska bli roligt att åka iväg lite även om jag som vanligt är lite halv orolig för att något ska hända eller gå fel, främst för att vi är där själva utan någon vuxen, men det går säkert finemang även om jag nog kommer att vara lite nervig, hahah.
anyway, nu ska jag gå och lägga mig, jag ska upp tidigt imorgon(okej, kl 8 men det är tidigt!).
mitt huvud strejkar som vanligt men jag hoppas att det har blivit lite bättre imorgon.
god natt på er :*

Kommentarer
Postat av: Embla

hejhej, :)

jättefin blogg du har,

såg just att du gjort en lista över de som ska till malta i sommar,

ville bara säga att även jag ska dit, st pauls bay:)

så om du skulle kunna lägga upp min msn vore det supersnällt! =)



emblah[email protected]



kram, Embla

2009-02-10 @ 17:13:52
Postat av: Melonen

plz, ny design snart ?

2009-02-10 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0