torsdagen i bilder






fillan,linn & chicken

som jag sa så kännde jag på mig att det var något skumt med det hela, haha.
jag,chicken & linn skulle åka in och fika på något café som linns syrra jobbade på, sen så ändrade dom det till att det var chickens syrra jobbade där...
iallafall tåget var försenat så vi fick vänta i en halv timme på att det skulle komma, chicken sms.ade hela tiden "johan" och när vi var precis utanför caféet så ville linn gå in på shock, jag kännde det på mig alltså..
när vi går in på caféet så sitter fillan där och dom har beställt världens choklad muffins och en varm choklad med marsmallows(?) och grädde och halv skriker - grattis naomi!
i efterskott men endå, jag blev rörd, vad har jag någonsin gjort för att förtjäna att ha så här underbara kompisar?
seriöst, jag förstår inte....
sen så la dom fram bio biljetter till benjamin button så vi åkte vidare till bion.
dom bjöd mig på löjligt mycket popcorn/snacka/dricka som alla delade på.
bion var väldigt bra, jag grät, chicken grät och fillan och linn var iallafall nära.
den var sorglig, men endå rolig, och 3 timmar gick väldigt fort.
både fillan och chicken har ju en liten cruch på brad pitt så när han skulle vara 20-30 år så skrek faktiskt fillan till när han kom gåendes, hahah, alla 4 kollade ju på varanndra ett x antal gånger kan jag ju säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0