torsdag

tjenare grabbar!
jag skulle bara säga att jag lever, efter som att jag har fått några förfrågningar vad jag håller hus, fast än att jag faktiskt skrev igår, jag tar det som en komplimang ;)
jag mår iallafall bra om man bortser från att jag har fått något slags jätte bett på min haka, skit skumt.
idag så skulle jag på fika med lisa och linn och jag kännde banne mig på mig att det var något annat i görningen.
men mer om det imorgon, just nu är jag svinigt trött.
jag funderar på att bara gå och lägga mig med smink och kläder på i sängen, det ser så mjuk och fluffig ut, haha.
jag har redan borstat tänderna och jag har faktiskt bara tights och t-shirt på mig, men jag kommer antagligen inte göra det. även fast att det skulle vara skönt. lovet är snart slut, tjena vad fort det har gått, och jag måste läsa 80 sidor i en bok jag tappade spårlöst bort över en natt.
mystiskt, jag ska leta imorgon.
god natt pumpkins

Kommentarer
Postat av: kikki

Hej! Vi saknar dina dagens outfit :p

2009-02-13 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0