tisdag

idag är det fettisdagen,
eller semle/semeldagen, hur säger man egentligen?
jag har iallafall korta tisdagar, halv 2, jag gillar det absolut ;)
idag har jag en sån där dag när jag inte vill vara hemma utan mer vill att det ska hända mycket bra saker runt omkring mig. men här sitter jag, hemma iallafall, jag vet inte riktigt varför. för det första så är tisdagar dagen alla har sina träningar. jag saknar dansen så himmla mycket, åhh. nästa termin är jag den första som anmäler mig kan jag ju säga.
dagen mest oväntade kommentar var lätt när oliver vände sig om på engelskan och sa att jag liknade pocahontas, haha.
va?
haha, sen så bytte han till att jag var gretchen i rasten och han den lilla killen som är kär i henne, vet ni?
men nej, dom som satt runt omkring kom fram till att jag var pocahontas och oliver den lilla tvättbjörnen som följer efter henne hela tiden.
nja, sådär jätte lika tycker jag nog inte att vi är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0