måndag

hej,
just nu sitter jag uppkrypen i en fotölj i lilla vardagsrummet, jordan & jáel sitter runt mit med varsin dator, joo haha sociala vi är. mamma håller på i köket och lyssnar på någon cajsa lisa som jag engentligen bara tycker är mysig och höra för att mamma alltid lyssnade på henne när jag var mindre.
jaa det känns faktiskt ganska hemtrevligt här just nu, det gör det väl antagligen annars också men nu förtiden så blir jag lite harmonisk när min huvudvärk tar en liten paus. men oroa er inte det kommer med all säkerhet tillbaka snart (Y).
idag har jag mått riktigt dåligt, när det känns som att man inte orkar andas,hjärtat orkar inte slå och vart man än vänder sig så finns ingen frisk luft. den ständiga huvudvärken,ilningar och dom senaste dagarnas trötthet,illamående och att jag fryser hela tiden. men jag vill bara att det ska ta slut.
till något mycket roligare.
idag så pratade jag med frida wickholm på ef, som bland annat har hand om er ef-creware och är min "mentor" på ef. vi pratade lite om marknadsföring för bloggen och den kommande resan som jag tänkte berätta lite närmare om sen, jag har antagligen pratat om det blir förut. men jag tycker att det ska bli så roligt så jag tar gärna allt om igen, hahah. åhh, hela den här sommaren känner jag på mig kommer att bli något extra.
2 resor som är spikade och förmodligen one moore to go - med familjen.
efter som att vi är så många så har alla aldrig åkt iväg tillsammans utomlands, det ska bli roligt

nej, nu ska jag inte fly från mina läxor längere, jag får skärpa mig,
see you later alligator
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0