i´m a freak i´m a weirdo

hej på er,
jag är hemma och har varit sen klockan 10 typ.
har jag berättat om mina ilningar i huvudet?
som gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen och alla tankar bara försvinner, dom har kommit tätare och tätare sen jullovet och det är därför jag har varit hos läkaren. dom tog massa blodprover men hittade ingenting.
idag så blev det för mycket.
jag stog i korridoren och övade på en grej med linn,fillan och daria när jag kännde att det kom en jätte stark ilning så jag tog mig för bakhuvudet och sa - ajaj.
sen så låg jag på golvet.
allt bara försvann och jag kännde mig matt i kroppen samtidigt som att allt gjorde ont, främst huvudet, och grät utan att veta varför riktigt. linn,daria och fillan skrek naomi och ruskade på mig, sprang och hämtade läraren och skolsyster.
sen så blev det ett väldigt massa skrapande av stolar och röster in i från klassrummet och lärare som skrek stanna där.
och jag bara grät,låg på golvet och kännde mig konstig, på ett sett som är svårt att beskriva.
när dom hjälpte mig att sätta mig upp vid väggen så skakade jag så att fillan var tvungen att hålla i mina händer.
jag blev mest rädd, när man inte riktigt kan kontrollera vad man gör, det skrämmer mig.
mamma kom så fort hon kunnde , först var det prat om akuten men man måste ha remiss och det måste man få från läkaren där man bor, så på tisdag så ska han på vårdcentralen här nere ringa och vi ska följa upp det.
jag kan iallafall inte ha det så här längere, ont i huvudet alldeles för ofta och ilningar som jag kallar det.
att jag rammlade utan att veta det själv blev för mycket, nu  känner jag mig helt matt,trött och det brusar i mitt huvud.
inte så trevligt, credd till mina underbara kompisar, åh herregud vad jag älskar dom.
jag ska försöka aktivera mig själv, det är ju stort kalas imorgon och allt, inte rätt tid att bara ligga ner, jag vill inte.
fillan ringde och sa att hon och linn förmodligen kom hit för att kolla hur det var med mig snart, nämnde att jag älskar dom något otroligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0