lördag

hej på er !
igår kväll, typ vid klockan 22, så åkte jag till linn, lisa var redan där.
vi kollade på björn gustavsson dvd, ibland blir saker så himmla mycket roligare när man är trött, hahha.
sen så gick vi och la oss i linns syrras stora säng, så alla 3 + hennes stora schäffer/collie fick plats.
vi somnade väl lite för sent och vaknade lite för sent också.
men det är så mysigt att ligga och prata när man ska sova, likaså när man vaknar, att bara ligga och sega sig och i det här fallet leka på skiffer (hunden).
men tillslut så gick vi iallafall upp och gjorde våfflor med gladd och sylt till frukost, perfekt lördags frukost.
sen så gick vi ut med hunden och pappa ringde och sa att om jag skulle följa med till flygplatsen så var jag tvungen att följa med dom in till stan nu.
vi var ganska nära mig så jag gick hem. men mammas & jordans flygplan kommer inte förens klockan 22.
men resten av familjen skulle åka in till stan och hälsa på någon under tiden.
jag orkade helt enkelt inte, mitt huvud dunkar och jag känner mig sådär halv äcklig.
så jag väntar på dom här hemme istället, känns konstigt att dom kommer hem.
men efter som att dom inte har sett mitt "nya" rum så ska jag göra iordning det jätte fint nu.
vad ska ni hitta på ikväll?
kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart har din mamma varit? :)

2009-02-08 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0