torsdag.

hellu boys.
jag har precis kommit hem från skolan.
egentligen så slutade jag 14:20 men jag,daria,fillan och linn hade en pjäs som vi var tvungna att fixa med inför imorgon, lite sent på tänkt och det tog några timmar och 2 muffins från hemkunskapen att klara av det.
haha, men jag tror att det blir riktigt bra, det är ett viktigt ämne, även om slutet blev värsta cheesy med en storslagen ballad. haha, ämnet var love & friendship och vi valde att göra en teater om en lespisk tjej som blir mobbad för att hon är just lespisk. tanken med hela pjäsen var att visa främst att all kärlek är bra kärlek - oavsett kön.
att ingen ska ha chansen att påverka när,var eller vem du väljer att älska.
alla får ha sina åsikter inom en viss gräns, men i slut ändan så är det du som bestämmer.
vi ville väl också visa att det är just det vi tycker.
jag tror att det blir bra, om man tänker på att vi inte hade så mycket tid.
jag är inte hungrig på något sett så jag behöver iallafall inte fixa någon mat, mitt rum ser ut som ett bombnedslag igen - jag förstår inte hur jag bär mig åt, det kan gå på 2 sekuner. som tur är så tar det ungefär lika långt tid att skyffla undan alla kläderna som ligger utspridda igen.

ps. det slutar aldrig snöa, det kommer bara mer och mer.
ps2. ni har blivit seriöst dåliga på att kommentera, inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0