stockholm

hellu boys & girls.
jag orkade inte ens försöka att förstå mig på internet på hotellet så jag bad min kära mamma att gå in och skriva att jag återkommer på torsdag, och det har hon gjort i det fantastiskta inlägget nedanför ;)
haha, efter som att vi åker direkt från studion till stationen idag så har vi med oss allt hit, alltså är datorn med, därför kan jag skriva. jag tänkte verkligen på att ta med mig kameran men jag glömmde kamera sladden till, så jag laddar upp alla bilder imorgon. vi har bott på ett mysigt hotell mitt i stanm ni som bor i stockholm kanske vet vilket jag menar?
rica hotell på andra sidan huset att souk gallerian, alltså väldigt mycket mitt i stan.
måndag - vi tog tåget upp 9:42 alltså så var vi uppe runt 13:40.
först så gick vi förbi gatan vi skulle svänga in på för att hitta hotellet med några hundra meter, så typiskt oss.
vet ni att första gången vi skulle gå till global villaget i malta från beach cluben så gick vi några kilometer för långt?
haha, men vi frågade efter vägen och kom tillslut rätt. vi lastade av oss våra grejer och begav oss ut, efter som att vi båda är mästare på att gå läääänge i affärer, (man måste ju kolla noga ;), så gjorde vi precis det, vi hittade några grejer var, värsta fynden enligt oss själva efter som att det bara var grejer från rean.
sen så åt vi på mcdonalds och gick tillbaka till hotell rummet.
båda två var helt sega och trodde att klockan var ganska mycket, men den var bara 7.
så vi låg och kollade på tv, eller jag kollade på tv, jordan bara sov.
hon vaknade ungefär en gång i halvtimmen och sa förlåt för att hon somnade, sen så blundade hon och somnade om.


tisdag - vi var nere 20 över 7 vid frukosten och åt så mycket att vi rullade där ifrån.
ca 8:15 så blev vi upp plockade i en taxi av stylisten gun franzén.
hon är stylist och designer och visade sin kollektion förra året på berns.
hon är hur cool och snäll som helst och vi satt och pratade en hel del, bland annat så kom vi in på att det är ungefär det hon gör som jag vill jobba med när jag blir äldre, tror ni att jag har sugit åt mig som en svamp av alla tips och saker hon har sagt eller? ;)
det bästa var helt klart när hon sa att med det intresset och sättet jag pratar om vad jag vill göra och vad jag tycker om det så kommer jag att komma långt.
då blev jag väldigt glad, jag som är rädd för att jag bara kommer sitta kvar i göteborg när jag är 30 och ha ett jobb jag hatar. när en person som att så pass mycket erfarenhet tror att om jag vill så kommer att resa iväg mycket och lyckas med det jag vill, det är coolt.
iallafall, det gick finemang för jordan, sådärbra första gången och otroligtbra andra gången efter lunchen.
hon bara gick in och killed it, även fast att hon bara satt på en stol då det är halvkropps bilder som tar bara, det är ju för ett smink märke, det gick så bra och hon var så sjukt snygg att jag har kommit fram till att vi kan inte vara systrar, det är omöjligt. jag får ta mig ett snack med mamma och pappa när jag kommer hem,,,,,
dagen var iallafall ganska lång, klockan 6 kom vi här ifrån, alltså var vi i studion i ungefär 10 tim.
det var ganska segt faktiskt, det är inte så att någon har bråttom direkt.
men det är skön stämmning, idag så ska dom köra en annan stil och vi tar tåget mot göteborg 19:10.


vi hörs imorgon :*
det här är matsalen i delight studios där vi befinner oss nu, bästa bilden jag kunnde hitta på google :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0