söndag

idag när jag vaknade så sken solen på en blå himmel, sen att det var svin kallt ute spelade ingen roll.
jag hoppas innerligt att det håller i sig, jag längtar riktigt mycket till att det ska bli sommar i luften.
mm, jag skulle gått på bio med lisa idag men vi sköt upp det till lovet istället, så himmla typiskt oss att sega, haha.
men jag orkade inte stanna hemma hela dagen så jag åkte in stan iallafall.
jag hittade några få saker på rean, sen så köpte jag presenter till david,maxi,pappa och jáel.
inte för att någon fyllde år utan för att jag kännde för det helt enkelt.
en person som fyller år är ph, grattis på 15 års dagen <3333

just nu är jag svinnigt trött och det är skola imorgon, så god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0