tisdag

jag andas feber.
det känns så iallafall, samtidigt som jag fryser och bara vill sova.
men jag tror att det försvinner snart, jag har ingen lust att bara har meningslös feber, om man väl ska vara sjuk så kan man lika gärna dra på med allt på samma gång, feber,magsjuka,huvudvärk, istället för att dela upp det.
om man nu måste vara sjuk över huvud taget alltså.
min dag har iallafall varit okej, jag halkade nästan på väg hem från skolan, jag såg ungefär ut som bambi på hal is kan jag tänka mig. annars så har det bara flytit på, vi slutade 13:30 idag så det var en ganska tidig dag.
det var svin kallt i vårat klassrum idag så sista lektionen så fick våran engelska fröken för sig att vi skulle göra oss själva varma. först så kramades alla, och sen så skulle vi göra simon säger, det var ganska roligt att se 28 pers hoppa runt på ett ben och rulla på höfterna med händerna uppe i luften kan jag tänka mig, hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0