måndag

jag känner mig grymt omotiverad med allt som börjar på p och slutar på lugg,med tanke på att jag hade avsatt den här dagen för just det så är det väl inte så jätte bra. men vi har en väldigt hetsig vecka såhär innan sportlovet med vad som känns som 1000 prov och inlämningar.
sen så måste jag städa mitt rum också, jag hade ju lovat mig själv att hålla det rent, haha, jag har nämligen mindre lust att städa imorgon. idag så försov vi oss big time, min lillebror rusar in till mitt rum och skriker att klockan är 10 i 8, då blev det minnsan fart på alla.
haha, jáel som brukar ligga och vrida sig i en halvtimme och skrika att hon är sjuk var uppe på 2 röda.

det är tomt i skolan eftersom att alla fortsätter att få influensan, som det blir varje år runt februari, jag har varit sjuk ett x antal födelsedagar. åh , grattis till hanna som fyller år idag, vi har allt haft våra stunder tillsammans ;)
joo, jag vet att jag har många kompisar som fyller år just nu, min lillebror, maximilian, hade namsdag igår också.
självklart så glömmde jag bort det så jag får väl gå ner och gratta honom i efterskott nu, haha.
men nej, jag ska plugga, jag får ta till alla hjälpmedel som finns.
vi hörs lite senare
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0