x5

frågor som egentligen inte handlar om något och har glömmts bort lite, här är några..


hur ofta pratar du med din bästa kompis?
svar -
jag har några bästa kompisar, kanske 2 st som verkligen verkligen är det.
t ex med fillan så pratar jag i telefon med ungefär 1 gång per dag, om det är skoldag alltså.
vi ringer varanndra på kvällen för att kolla av läget bara, ibland blir det oftare och ibland färre.

hur ser ditt hår ut när du har duchat?
svar -
blött? haha, nej, men när det har torkat utan att jag har gjort något med det så är det helt lockigt åt lite alla håll och kanter.

vad fick du på ditt senaste prov?
svar - 
oj, haha, svenska prov var det, förra veckan och det fick jag faktiskt mvg på :)

ångrar du att du startade den här bloggen?
svar -
  nej, absolut inte, den har öppnat många möjligheter ;)

vilket land kommer du ifrån?
svar -
jag får den här frågan jätte ofta, senast igår kväll, men jag kommer faktiskt från sverige, båda mina föräldrar är svenska, långt bak någonstanns så är jag utländsk, men det tycker jag nästan inte räknas ;)

 

Kommentarer
Postat av: hej

Hej! Jag har en fråga.

Jag vill åka till malta men det är ju ganska dyrt. Har du mycket pengar eller vad har du gjort för att få ihop pengar till alla dina resor? :)

2009-03-30 @ 10:50:02
Postat av: hej

Hej! Jag har en fråga.

Jag vill åka till malta men det är ju ganska dyrt. Har du mycket pengar eller vad har du gjort för att få ihop pengar till alla dina resor? :)

2009-03-31 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0