26 juni 2008 torquay


rainbow funhouse på morgonen, typ som önskeleken, alltså ett lekhus för barn.


det var vi och hon där,, måste jag nämna att vi var skeptiska?


men det fick vi äta upp för vi hade så himmla roligt, i lianer,rushkanor,hoppborgar,snurr grejer,bollhav och så mycket mer lekte vi i 2 timmar non-stop. allt i regnbågens färger så klart ;)


jag åkte dom brantaste rushkanorna i mitt liv, dom gick rakt ner, ett tag så nuddade man inte ens kanan.
det fanns en som till och med svängde lite inåt (!)


sen så var det skola så vi gick till the EF castle (som är skolan) och åt våra luncher som vi hade fått av våra värdfamiljer i solen.


efter omlastning och middag hos värdfamiljen, som idag var pizza, så var det samling vid the clock tower för att åka till kent´s cavern.


boo, spoky.
kent´s cavern är en gammal stor grotta som dom har rundturer i, eller spökturer.
ibland blev det helt kolsvart, och ibland så såg man bara ljusen från "spökena" som berättade hur dom hade dött där inne. det droppade från taket och ibland så skrämmde någon vit sminkad dig genom att hoppa fram bakom en klippvägg.
men man visste hela tiden att det var på låtsas och alla gick ju i en stor grupp så det var inge fara.
ann-sofie och malala gick bakom mig och hade jätte kul åt vissa grejer och hittade på skämt, hahah, jag sa ju att jag skrattade så mycket så att jag fick starka magmuskler i england ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur uttalas ditt namn?

2009-01-14 @ 22:08:50
Postat av: Bea

Hej, jag har lite frågor om språkresor på min blogg och undrar om du kanske kunde svara på dom eftersom du har varit på språkresa?

Skulle vara jättesnällt! :)

2009-02-28 @ 11:55:15
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0