förändring

ny layout och header?
okej, det är dags för lite förändring utseende mässigt här på bloggen,nu lagom till det nya året, som många av er också har tyckt.
så har ni några förslag?
några av er har skickat några fina bilder till mig som jag tänker vissa lite senare.
jag har några idéer till en nya header men ni får vara med att bestämma lite också,
så hit me med massa förslag och åsikter!
har du någon bild du vill maila?
maila till [email protected]

och gissa vad världens bästa farmor ringde och sa till mig imorse?
att hon ville ge mig skorna som jag så gärna ville ha i förgående inlägg.
åhhh, nämnde jag att hon är världens bästa?





Kommentarer
Postat av: Malta

Hej. jag ska åka till malta nu i sommar. men vet inte vart. antingen st paul's bay eller st julians. vart var du? sen undrar jag om du bodde i värdfamilj eller på hotelet. i torqay bodde du i värdfamilj och nu om jag uppfattat det rätt bodde du på hotelet. vilket var bäst? hur länge får man vara ute hos värdfamiljerna?



tack :)



2009-01-02 @ 17:44:01
Postat av: Anna

jag kan hjälpa dig lite med headern om du vill!

Har ett program som funkar super.

2009-01-02 @ 22:52:11
URL: http://annaringbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0