fredag

hejhej,
jag kom nästan precis inanför dörren och hem från skolan.
klockan 2 slutade jag idag, skönt, med bara tre lektioner dessutom. den sista var SO, vi arbetar med att ta ställning till antingen djurförsök,dödshjälpt,dödsstraff eller abort.
vilket såklart är jätte svårt efter som att det finns för och mot argument till alla ämnen.
men jag måste bara säga att jag,linn och fillan rockade brallorna av ca 7 personer om argument för dödsstraff.
bäst för våran lärare att vi iallafall få hyfsade betyg.
och jag har världens skoskav, jäklar, sen den där infektionen jag hade för snart ett årsen så har mina fötter varit såååå kännsliga. helt sjukt att det kan bli så. inte kul.
pappa kom precis hem med mat från aldardos så nu ska jag äta.
vi hörs sen, så försöker jag lägga in innehållet i paketet,
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0