just nu

vill läsa - massa mode tidningar och en riktigt bra bok.
vill titta på - benjamin buttons otroliga liv bland annat, förhoppningsvis på söndag.
väntar på - mycket,, sommaren, j&m kommer hem och jennifer som kommer om 10 minuter.
kläder - svarta stuprör och en tre kvarts ärmad tröja med smala vit-svarta ränder på.
håret - mittbena, en slinga på varje sida bakåt och lite självlockig (regnets fel)
väder - grått och regn.
dag - söndag.
problem - jag har inte bestämmt mig om dansen och det började förra veckan, verkligen jätte stort problem ;)
humör - blandat.
låt - jáel lyssnar på rammlar - håkan hellström
hemligheter - precis hemligheter.




Kommentarer
Postat av: Jordan

Jag hade nästan bestämt mig om dansen...Fast nu vetjag inte längre, jag missar 4 gånger...Av 12. Är det ngn idè liksom^

2009-01-26 @ 09:37:49
URL: http://babababa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0