lördag

GOD MORGON !
jag känner mig lite halv sjuk idag, men det är bättre än igår.
släktkalaset var roligt, min äldsta kusin är 16 så alla är ganska jämngammla, förutom små pluttarna men dom hänger med iallafall. dom äldsta kusinerna och mina 2 farbröder körde tärningsleken och någon fick snorta chillipeppar,äta tryllel olja och äta en kokosboll fylld med kalles kaviar, hahah, jätte roligt.
men det slutade med att jag satt med en liten kusin i knät och en annan på axeln och kollade på wall-e.
idag så ska jag som sagt städa på pappas kontor (extrajobb).
pappa har också bestämmt att jag fixar en vinterjacka snarast efter som att jag har blivit så himmla förkyld och det snöade igår,, så kanske om jag hittar någon fin och billig.
annars så är väl vintern snart slut?
på måndag ska jag vara helt frisk så jag ska ta det ganska lungt endå.

åhh, jag fick ett sms igår av fillan där det stog - naomi, gå ut och kolla din brevlåda så snabbt som möjligt!-
och gissa vad hon hade lagt där?
ett paket med ett gulligt krya på dig brev och en film box som bestod av bridget jones 1-2 och filmen om en pojke.
gud, hon känner mg verkligen bra ;)
nämnde jag att hon är det bästa kompisen som finns?

nu ska ska jag göra iordning mig och städa då somsagt, jag ta den starkaste huvudvärkstabletten jag kan hitta.
mitt hår är väldigt självlockigt och jag duschade innan jag gick och la mig igår, så ni kan ju tänka er hur det ser ut nu...
vi hörs sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0