lördag


jag har varit på 16 års kalas hos kusinern hela dagen idag, därav att jag inte har bloggat.
det var roligt som vanligt, om exakt en månad idag så fyller ju faktiskt jag femton.
jag blir så stor, hahah, ojojoj.
igår kväll så satt jag och svarade på säkert 20 mail med frågor från er och nu ser jag att det ligger några till i mina inkorg.
svar på frågorna från bloggen kommer snart.
nu: makaroner medans dom andra äter pizza,

jag har även inhandlat chic och glaze med massa rolig insperation, dom är ju billiga som få tidningar också, perfekt!
jag har även fyndat en liten sak från acne som jag visar imorgon.
kram på er och ha en bra kväll !




Kommentarer
Postat av: olivia

någon som ska till malta i sommar??

jag ska åka dig ensam & jag är lite rädd!

2009-01-04 @ 00:08:33
URL: http://iwannabethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0