malta sommaren 2009?

ska du till malta sommaren 2009 med EF?
vill du komma i kontakt med några som ska till samma ställe som du innan resan?
det finns ju EF buddy men det kommer ju att dröja ett tag till innan ni får dom adresserna, så vi gör som vi gjorde med torquay för ett tag sen.
om du vill vara med, skicka din mailadress,namn,vart du ska åka till min mail [email protected].
skicka alltså till min mail, och inte i kommentarer.
din mail adress kommer att publiceras på bloggen tillsammans med andra som ska åka till malta under sommaren.
jag publicerar listan på... tisdag.
kom igen och anmäl er nu jag vet att många av er ska åka själva :)

GOD MORGON FÖRESTEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0