måndag

men hello sunshines !
just nu sitter jag i en stor gammal grå tröja i mitt fina rum
haha, alltså jag är nöjd, så här bra har det inte varit någongång under tiden jag har bott här, alltså i 4 år.
jag önskar att ni fick se det, men jag hittar ju inte den där jädra kamera grejen.puh.
att gå till skolan gick sådär imorse med foten, men jag klarade ju mig fram och tillbaka iallafall.
och jag kan inte bestämma mig om dansen! den här veckan kan jag endå inte dansa men jag vill endå bestämma mig.
förövrig så är jag jätte förkyld, jag gissar på att jag inte är direkt ensam?
så jag är väldigt hes och snorig och ibland som att jag är påväg in i målbrottet.
på onsdag så ska jag och stella reppa med sången vi förmodligen ska sjunga på 90-tals dagen i skolan, hur ska det gå :O
just nu så kan min röst gå i 2 toner och dom är falska, men jag pepprar mig.
jag hittade något japanskt nässpray som jag testade, det känndes som att spruta upp flytande tandkräm i näsan ungefär, haha, men jag jobbar på det.
så ikväll när franska läxan om passe compose är gjord så kryper jag ner i soffan med en stor kopp av något varmt och kolla på lip stick jungle, och sedan prison break, det slutade så sjukt förra gången.
jag vet, ingen orkar följa det längere men jag håller i mig ;)
jag kanske hinner pricka in vänner om jag är snabb.
kram

Kommentarer
Postat av: anna

ugh.. vi håller också på med passe compose.

kan fransk grammatik vara svårarae eller iallafall jobbigare?

2009-01-19 @ 19:11:09
URL: http://annaringby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0