naomi.feat.elephant

eller iallafall naomi.feels.lika.an.elephant....
jag hatar den här vinter förkylningen som aldrig verkar försvinna, jag vill ha sommar,sol och bruna ben nu!
eller iallafall vår, ja vår är härlig också.
okej jag nöjer mig med vår, lite vår kan jag väl få snart?
middagen gick bra och mina syskon slapp dö, hahha, yeh right.
jag improviserade med pasta och kräftstjärtar, sen kom pappa hem med semlor och sofis mode, som jag har sparat och ska avnjuta framför lip stick jungle och senare prisonbreak.
min bror sa att det gick "hälften man,hälften träd" på 5 men prison break hade en grym clif hanger så jag kanske zappar över i pauserna bara.
imorgon så har vi grymt skön dag i skolan, 13:30 slutar vi, förutom franska (som jag innerligt hatar, men vill kunna) så är dagen ganska soft faktiskt.

efter som att det inte blev något ikea i lördags så har pappa lovat att vi ska åka dit direkt när jag kommer hem imorgon, woho.

men morgon dagen inleds med ett läkar besök klockan 8.

kram på er !



ps. jag måste säga att ni har blivit ganska dåliga på att kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Några jag känner har åkt till England. De säger att deras värdfamlijer köpte ut till de? kan de ljuga? Man vill ju åka på språkresa för att festa eller ?

2009-01-26 @ 21:38:14
Postat av: Amanda

Jag ska allt försöka bättra mig på den fronten! Hihi, jag måste bara säga att jag verkligen älskar din blogg! Den är någonting extra och nu undrar jag bara hur det blev så att du skrev en blogg för EF? Hur gick det till? :)

Jag har faktist bestämt mig nu och jag ska till St Julius på dance camp! :D

Aja, du får ha det så trevligt och krya på dig. :)

2009-01-27 @ 12:25:00
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2009-01-27 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0