onsdag

1. 30 minuter innan vi börjar orkar jag släppa mig ur sängen, mina sömnproblem börjar sätta sina spår.
2. det första jag tänker, spill inte blåbär på det vita linnet
3. det andra jag gör, spilla blåbär på det vita linnet såklart
4. jag glömmde kameran igår så jag har inga bilder att visa er.
5. vi har 2 prov imorgon
6. jag är så ***** trött på min fot

men å andra sidan så jag var på drama och körde "fingertoppsdans" och glömmde bort vart jag var någonstanns, så otroligt häftigt och skönt, + att vi slutade 11:45 idag.
och lisa sa precis att hon hade blivit upplyst om vad speedos är på google bild, hahahah.
hon tyckte att det var hemskt, hohoho.
inga inlägg idag, jag vet, off kännslan tog över, nu ska jag plugga och sätta fart med rummet.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0