onsdag

hej på er-
jag kom precis hem från skolan, hyfsat kort dag, jag hade kör sista lektionen så jag & stella kanske ska ge det ett nytt försök att sjunga solo. haha, jag vet inte riktigt om jag ientligen vill men det är säkert roligt efteråt. före och under tiden kommer jag bara må dåligt över det ;)
föresten så var det blå himmel idag, vilket jag inte var sen att påpeka, det var ju jätte länge sen.
men sen... så började solen skina, så det känndes som tidig vår i nästan i en timme, nu är det grått igen.
det var ju jätte längesen solen sken, och någon plusgrad måste det ju vara efter som att det inte är is på marken längere.

igår så fick vi kolla på några av niornas filmer mot våld och främmlingsfientlighet, dom var super bra.
med rätt musik till så blir allt så mycket kraft fullare och budskapet kommer bättre fram enligt mig.
en grupp hade gjort en musik video till -the ballad -millencolin- den var jag med i på ett hörn.
nu ska jag försöka äta något för att bli av med halsbrännan-
vi hörs sen
kram



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur gammal är du och vilken klass går du? :)

2009-01-14 @ 18:34:58
Postat av: Amanda

Hur gammal är du och vilken klass går du? :)

2009-01-14 @ 19:15:23
Postat av: Amanda

Oj, det skickades visst två gånger.

2009-01-14 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0