söndag

nu har jag precis färgat håret, jag vet inte riktigt hur det blev.
får visa när jag hittar inladdnings grejen till kameran, annars hade jag ju visat mitt acne fynd men det får väl också bli när jag hittar den.
idag har jag praktiskt taget inte gjort någonting,
låg i sängen och kollade i lite tidningar i pjamas och slarvig knut på huvudet samtidigt som jag lyssnade på foo fighters och när jag kollade på klockan så var den redan 3 (!).
oopps tänkte jag och satte igång att städa och göra mig iordning.
jag kom typ till att bädda sängen och slänga på mig jeans och ett linne.
men på torsdag så är det slut på det.
skola.
så imorgon så ska jag börja skära ner på sovandet och gå upp klockan 9 istället för klockan 12.
jag mår bara dåligt när jag tänker på att jag ska gå upp klockan 7 snart.
nej, imorgon ska det bli andra bullar.

är det någon som har sett twilight?
funderar på att gå på någon bra bio och börja använda biokortet jag fick i julklapp.
eller har ni någon annan bra film att tipsa om?
det behöver ju inte gå på bio heller för den delen.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh.. se " angus, thongs and perfect snogging" SÅ JÄKLA BRA !!!!

Den heter typ " bekännelsen om killar, kyssar & katter" på svenska.



Hoppas håret blev fint.

Kram

2009-01-05 @ 00:00:15
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: tove

twilight är asbra! men böckerna är mktmkt bättre!

australia är oxå väldigt bra :D

2009-01-05 @ 00:24:56
Postat av: Hanna

aa, angus, thongs and perfect snogging är jätte bra. den är verkligen jätte bra. twiligt är också bra men den är mer äventyr, men dom är iaf jätte bra. =)



Ha en bra måndag



Hanna

2009-01-05 @ 08:48:20
URL: http://haaaaaaanna.blogg.se/
Postat av: Labbo

se twilight.. bästa filmen! angus thongs and perfect snogging är å ett super bra val (;

2009-01-05 @ 11:46:56
Postat av: Anonym

se twilight!!! det är seriöst den bästa filmen någonsin

2009-01-05 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0