tisdag

har precis kommit hem från skolan, är super förkyld, min fot är svullen och jag är på sånt där sjuk humör som man bara vill grina hela tiden och ligga och kolla på film i en stor och varm soffa.
men innan jag bryter ihop fullständigt så ska jag försöka peta i mig lite mat.
uhu, inte rätt läge att vara sjuk just nu kan jag ju säga.
men det är inget att vara deppig för..
tänk posetiva tankar, posetiva tankar, posetiva tankar....

ps1- jag lägger ut malta listan senare ikväll, om ni inte har anmält er gör det!
maila ert namn,mailadress och vart i malta du ska till [email protected].
ps2- ni har väl inte missat att det är 1500 kr rabatt på språkresorna just nu va?
och ytterliggare 500 om du är ef crew!
erbjudandet gäller till midnatt den 28 februari.
när klockan slår 12 är förstrollningen bruten..
vilken film är det då? ;)


Kommentarer
Postat av: anna (:

asså seriöst, det är ALLTID rabatt ! haha jag har tråkit så ger en massa exempel nu x): ''bäställ till nästa sommar'' till oktober, ''halloween rabatt'' ''förlängd halloweenrabatt'' ''julrabatt'' och nu dennna rabatt x) HAHAH man måste ha ganska dåligt flyt om man inte beställer när det är rabatt, för det är bara några dagar

2009-01-20 @ 20:59:52
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga om hur grupperna delas in på språkresorna. Jag och tre kompisar ska till Torquay i sommar. Vi åker internationell. Våra engelska kunskaper är på helt olika nivåer och vi kommer antagligen inte hamna i samma klass. Betyder detta att vi inte kommer att få göra några aktiviteter tillsammans? Gör man alla aktiviteter tillsammans med sin internationella klass?

2009-01-20 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0