torsdag


världens sötaste kusin.

jag är sjuk idag igen, men jag mår lite bättre.
så efter som att min bror är sjuk idag med så gjorde jag varma mackor och varm choklad med marsmallows i till frukost åt oss.
vi bäddade ner oss i soffan och jag satte på bridget jones, of course.
farmor kanske skulle komma och göra pannkakor till oss idag annars så händer inte så värst mycket.
jag försöker sova och tryck ut jämna bort locket för mina öron men det går inte så bra med det sistnämnda.
jag hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!
kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken snäll syster han har! :) Du, en fråga bara vad skulle du rekomendera mig Malta eller Torquay? Ha det bra och krya på dig!

2009-01-22 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0