lördag

åh, nu går det att logga in, konstigt.
min familj var tydligen morgonmänniskor idag så jag sitter och äter frukost helt själv.
grova mackor och en stor kopp varm choklad, mm.
tyvärr så begränsar mitt skoskav mig ganska kraftigt idag, alltså nu snackar vi inte skoskav i den bemärkelsen som alla andra har.
nej, nu snackar att inte kunna ta på sig en strumpa ens och hela foten värker.
jag hade en infektion i foten för ett årsen, en väldigt kraftig så hela min fot svullnade upp och jag kunnde inte gå.
så jag åt medecin och gick på kryckor. sen dess så har mina fötter varit körda, innan infektionen så fick jag inte ens skoskav om jag gick i nya skor utan strumpor.
helt sjukt, så det blir nog inte mycket till att gå ut för mig idag.
så jag tänkte försöka möblera om mitt rum, jag blir galen på det, hahah.
jag är väldigt stökig som person när det gäller mitt rum, men efter som att världens bästa fillan kom hit och tvingade mig att städa och hjälpte till så är det nummera städat.
bättre kompis kan man inte ha.
men nu vill jag möblera om, så att det blir som mitt rum.
det enda som fattas är ett störe rum och lite andra möbler, haha, så jag får verkligen tänka till.
men jag känner mig kreativ idag, hehhe, eller inte.
men efter som att jag sover i jáels rum nu när jordan är borta så är det ju ingen fara om det inte blir klart idag.
helst så vill jag att mitt rum ska vara som en stor walk in closet med en säng och stora fönster,
och plats för min symaskin och tyg, i min fantasi alltså.
vi får väl ser hur det blir, men I need moore space.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort eller varit me i någon fillm nån gång?

eller i skolan?

2009-01-17 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0