söndag

bloggen samarbetar inte riktigt med mig just nu så jag kan inte ladda upp bilder.
igår så tog min "sjukhet" över så jag stannade hemma hela dagen och sov och degade om vartannat.
så idag hade jag tänkt att städa när pappa skjusade in fläskil, men jag sov och pappa ville inte väcka mig.
jag fick jätte dålig samvete för att jag hade sovit så länge men pappa bara var så där pappig, klappade mig på kinden och sa
- lilla gumman, det behövde du, jag fixar städningen men du kan väl bara plocka undan lite i hallen när du orkar.
jag säger då de, även om vi bråkar så att det ryker ibland så har min pappa alltid varit där för mig.
även om det är små grejer som det här eller stora grejer, alltid.
  
jag städade undan lite här hemma, tog jag lite kort och bakade kladdkaka med jáel.
sen vid klockan 5 eller något så kom jennifer.
efter ett tag så fick vi en impuls att klippa lugg på henne, hon låter ingen röra hennes hår i vanliga fall så när jag hade klippt av den första biten så fick hon lite halvt panik och började göra som hon alltid gör när hon hyperventilerar - slå mig.
hahah, men jag klippte och klippte, sen så fixade jag till det med lite plattång/locktång/hårspray och tada!
det blev bra tillslut och jennifer blev nöjd.
sen så målade vi naglarna och pratade - girlygirly.
vi avlutade som vi alltid gör.. kolla på film samtidigt som vi pratar och äter något som innehåller choklad.

nu är klockan tjugo i tolv och jag har precis lagt på efter någon timme i telefonen med fillepille.
i really really miss her, har inte sett henne på en vecka, men imorgon så.
det enda bra med att det är skola imorgon ;)
skola = gå upp för tidigt = att jag ska försöka sova nu
god natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0