"önskelista"

TILL MINA KÄRA SLÄKTINGAR SOM HAR NO CLUE OM VAD JAG ÖNSKAR MIG ;) -
okej, det här är bara några saker som är fina :)
: kläder,smink,skor,smycken är också alltid kul.
presentkort (
topshop,h&m....)eller pengar om ni tycker att det är bättre,  ni känner mig så ni vet väl jag gillar.
vi ses på fredag om inte tidigare :)


ps. jag satte ut affär,storlek och pris på dom jag visste :)





från: topshop storlek:38

från: topshop storlek: 38    ,,, okej dom kostar ca 1000 kr men dom är så sjukt snygga

från: h&m pris:249 storlek:38/medium        / farmors hand kom med ;)


från: dinsko pris:449 storlek:38


från: topshop pris: ca 700 storlek: 38    / skinnjacka med luva

Kommentarer
Postat av: Jordan

första skorna va klart snyggast..Säker på att du inte har strl 39? :))

2009-02-01 @ 09:43:13
URL: http://babababa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0