torsdag

hej på er.
jag var så himmla trött imorse, inte blev det ju bättre av att det var becksvart ute.
men solen sken faktiskt till och med mer än igår lite senare på dagen.
nu är det ju såklart mörkt igen men det var värt det  ;)
hahah, annars så har jag inte gjort så mycket, jag förlorade i yatzy stort mot pontus & lisa på lunchrasten.
det har väl varit en vanlig torsdag, förutom..
damdaradam, pappa var och hämtade mitt paket på posten idag, innehållande 2 saker från asos.
vissa av er kanske kommer ihåg en av sakerna som jag har pratat om men det andra är jag tveksam om jag har berättat om. kartongen, som är väldigt mycket större än vad den behövde vara, står iallafall på min säng nu här brevid mig.
lovely, håll utkik i bloggen för jag lägger ut bilder på inehållet ikväll eller imorgon.
nu ska jag hoppa in i dushen och använda någon av tvålarna jag fick av rebecka i försenad julklapp i helgen.
citron/maräng luktar den ena och den andra choklad fudge.,
jag vill nästan tejpa fast dom under näsan så att jag kan lukta på dom hela dagen.
dom är ifrån fresh som ligger på kungsgatan 67 i göteborg, så om ni bor här och har lust att köpa en ny tvål så kan ni ju ge det ett försök.
jag fick också en super härlig bodylotion som luktar cocos.
perfekt, men som sagt, duschen.
kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

idag var det - 36 när jag klev upp. ;)

2009-01-15 @ 20:10:04
URL: http://haaaaaaanna.blogg.se/
Postat av: Karin

Öppna paketet och visa!!!

2009-01-16 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0