måndag

hej på er !
jag känner mig så enormt tråkig för idag så har jag gjort samma sak som i ca 2 dagar nu, ingenting alltså.
det är ju kul att läsa om, extremt.
men jag gick upp klockan 9 och sa hej då till mamma och jordan på flygplatsen.
nu ser man inte dom på 5 veckor, dom missar min födelsedag, buhu ;(
sen så åkte vi direkt och veckohandlade och sen så att jag frukost och bläddrade i gamla tidningar.
oo just det, håret, jag har inte bestämmt mig för om det blev bra eller dåligt,
jag har ju haft liknande förut men nu så är det mer rött.
inte hel rött men mörk brunt med lite rött i,, skit samma ni får se när jag hittar den gröna grejen (inladdnings grejen till kameran).
föresten så är det svin kallt ute, på tal om ingenting typ, hahah.
15 minus var det igår kväll, 15 minus!!!
jag kommer frysa häcken av mig när jag går till skolan på torsdag, jag har ju nämligen inte någon riktigt vinterjacka än.
hittills så har mina vinterstövlar,skinnjacka och halsdukar räckt bra men jag gissar att det är slut på det nu.
ikväll så vill jag bara sitta i en mjuksoffa med ett täcke och kolla på film,äta glass,choklad och dricka något varmt.
senare kanske, nu ska jag gå och vara social med farmor och kjell-åke.
vi ses :*


Kommentarer
Postat av: Miccky!

vart ska jordan?

2009-01-06 @ 11:42:22
Postat av: Anonym

börjar inte vi på torsdag?, alla andra på skolan gör det tror jag :s

2009-01-06 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0