torsdag

hello sunshines!
idag så är jag på mucho bättre humör, och jag har skrattat så mycket idag att jag funderar på om det var något i frukosten jag aldrig hann med att äta, hahah.
imorgon så går vi i skolan 8:00 - 15:30, skit dag med andra ord, på en fredag också, men vi har slöjd och just nu känns det som att jag inte har något imot att spendera någon extra timme med mina lovely klass kamrater.
ojojoj, idag kom jag på att det är sportlov snart, det har faktiskt gått riktigt fort när man tänker tillbaka.
förövrig så sitter jag i mitt nästan färdiga rum (i´m sooo close), det enda som jag inte alls när nöjd med är en vägg som det är en ful tapet på, och blommorna, jag måste hitta stora mörk röda rosor, plast så att dom slipper dö efter några dagar. men snart så, och lite andra små grejer, men det är klart en grym förbättring, det har aldrig varit så mysigt.
det är snusk kallt utomhus så jag håller mig inne i eftermiddag och lyssnar på nickelback.
farmor och k-å har gjort det till någon tradition att komma hit varje torsdag nu när m&j är borta, mysigt värre, idag så blev det egen gjorda hamburgare och snart semlor.
jag kommer svälla upp som en ballong om jag knöckar i mig allt det här, och så påminnde farmor mig om att vi ska mötas på lördag i stan.
när man fyller år så får man gå och handla födelsedags present och äta på något ställe med dom nämligen, också väldigt mysigt.
eftersom att jag är grymt fantasilös just nu så har jag inte sagt till någon vad jag önskar mig, jag kommer inte på något nämligen.
så nu får jag väl ligga i, hahah, kolla runt på nätet och i affärer på lördag.
jag fyller år på tisdag och släktkalaset är på fredag så jag/dom har några dagar på sig.
men kompisarna så är det ju lungt, dom kvittrar som små fåglar en vår morgon om alla planer och presenter dom har planerat, dom gör mig glad.
förra året så hade dom överassknings kalas för mig, ett väldigt roligt minne!
nej,, oj vad jag babblar på, och jáel ropar att det är semlor nu.
vi hörs sen !
kram

Kommentarer
Postat av: ida

grattis i förskott ;)



BTW; gillar din header :)

2009-01-29 @ 17:54:29
URL: http://idaaelledil.blogg.se/
Postat av: Cajsa;D

Grattis i förskott, jag fyller 15 den 5 februari xD

2009-01-29 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0