frågor & svar

Hur gammal är du och vilken klass går du?
svar -
jag är född 94, alltså 14 snart och fyller 15 i år. jag går i 8:an.

jag har sett dig på stan några gånger och jag måste bara säga att du har så himmla snygga kläder, du står verkligen ut i mängden men är så himmla klockren.
jag tycker att du är otroligt vacker.
svar -
nämen oj, tack så jätte mycket.
jag tycker verkligen att det är kul med kläder även om jag ibland bara går hemma en hel söndag i en stor mjukiströja.
och vacker håller jag inte riktigt med dig på men det var en väldigt fin komplimang !

Hur uttalas ditt namn?
svar -
naomi, precis som det låter, alltså inte najomi eller noomi, NAOMI.

har du gjort eller varit me i någon fillm nån gång?
eller i skolan?
svar -
nej inte en riktig film. min familj har dock varit med i repotage i tidningen 2 gånger och på nyheterna 1 gång för att vi är fosterfamilj. sen så är jag med i ef katalogen ;) hahah.
klart att jag har ställt upp på några filmer i skolan men inget märkvärdigt direkt.

Hejhej:)
Som sagt ska jag till torquay i sommar och en fråga, om man tar med sig högklackade skor blir de användt eller är det slöseri med bagageutrymme? :)
Flats or heels?

svar - hur kul det än är att ta med sig högklackat så kommer dom faktiskt inte till användning.
om du inte vill ha dom på något disco då vill säga, men 10 cm klackarna skulle jag lämnat hemma.
i torquay så finns det många roliga affärer så platsen fylls upp ;)

berätta 5 saker vi inte vet om dig! :D
svar -
1 - jag har inget mellan namn.
2 - jag har väldigt ofta väldigt ont i huvudet.
3 - när jag var liten så kissade jag i en brödrost.
4 - jag har ett block fullt med skisser på kläder och ett annat fullt med teckningar.
5 - jag har sett bridget jones filmerna säkert 100 gånger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser inte alls ut att vara 15. Inte det minsta. Fast det gör inte jag heller! Haha, men du betalar du dina språkresor själv, eller hur är det? :)

2009-01-20 @ 20:12:55
Postat av: Amanda

Glömde skriva namn.

2009-01-20 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0