onsdag

jag har precis bakat äppelpaj med min lilla syster jáel, främst för att pappa så gärna ville ha.
men vi hittade inget recept så vi improviserade lite, haha, så vi får väl se hur det blir...
nu sitter vi och äter upp vaniljsåsen som ska vara till.
jag blir galen på att jag inte hittar min kamera grej, eller den gröna grejen som jag kallar den.
jag skulle ju börja lägga upp mer bilder på bloggen både från språkresorna och från mina dagar., men det får bli när jag hittar det vilket jag hoppas blir snart.
(
nej mamma, den ligger inte där, och du är inte synsk ;)
imorgon är det somsagt skola och jag tror inte att någon har missat att jag inte är över förtjust?
det ska bli kul att träffa alla igen, som jag faktiskt har saknat.
men ämnena kan jag klara mig utan., iallafall gympan & franskan.
jag dansar ju 4 dagar i veckan och jag älskar det!
men inte gympa,fotboll,bandy,springa och göra kullerbyttor.
jag tycker själv att jag är grymt klumpig och ser ut som en rund boll på kroppen och i ansiktet och det hjälper ju inte direkt.
men det ska vi inte prata om här :)

ooh, just det jag var på yes man idag.
först så var vi och lämnade av stolarna på båda pappas mottagningar och sen så gick vi och kollade lite på nk som hade 50 % på nästan allt.
david hittade skor och visst fanns det ganska många snygga grejer.
bland annat en svart läder jacka från helmut lang.
vad den kostade?
15 000 kr.
nästan så att jag köpte den.
hahah, nej fy, men fin som snus var den.
sen så tog vi en impuls bio och gick på yes man, jag röstade för twilight men efter som att jag är äldst av syskonen och inte ens är femton så blev det inget med det, jáel som är 8 hade nog inte kommit in.
men jag ska gå och se den snart med daniel och samir tror jag.
i kassan där man köper biljetter så stog det världens gulligaste gubbe.
han borde på pris för att vara så glad och gullig.
han stog jätte länge med tanterna framför oss för att hitta den perfekta platen till dom, så himmla gulligt.
och så skulle jag fixa till oss så att det inte satt någon framför, jaa, jag ville iallafall ge honom medalj.
bion var väl bra, ganska rolig och bättre än jag trodde att den skulle vara.
för er som har sett filmen, vad tyckte ni?
och visst hade zooey deschanel som spelar allison fina kläder?
det har hon ju i verkligheten också i för sig, men hennes kappor var fina.
är det bara jag som tycker att hon är väldigt lik kate perry?




Kommentarer
Postat av: Jordan^

annars kan ni ju vänta tills jag kommer hem så kan vi se bion? ;), jag har en biljet som någon kan ta, den går ut snart...la den på min säng, du kanske har flyttat den..:**

2009-01-08 @ 15:36:38
Postat av: Felicia

Jag kom in på Twilight :D Och jag är ju 13 och typ en och 45 lång ... hihi (:

2009-01-08 @ 16:32:13
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0