fredag

jag har världens brännsår på sidan av mitt ena finger, det gör så himmla ont.
och efter som att jag inte riktigt hade tid att skölja av det i vatten just då så det är väl kört,, någon som har något tips?
skolan var ganska seg, men det var okej.
jag lyckades ragga över lisa hit för att kolla på bridget jones, så hon kommer väl snart om hon inte fegar ur, hahah, ni vet ju hur läskig jag kan vara ibland ;)
jáel är på kalas och dom andra kanske ska åka iväg och hälsa på något så vi får kanske huset för oss själva, då slipper vi sitta på mitt rum utan kan ta vardagsrummet utan att mina bröder får spader.
men vi får se, vi får se.
imorgon så ska jag städa på kontoret och möta farmor i stan, då ska jag försöka klura ut vad jag kan önska mig av resten av släkten, jag tror att pappa börjar få lite panik för vad dom ska hitta på.
just nu ligger jag med fötterna på huvudkudden som pippi och lyssnar på tonight I wanna cry - keith urban,
KEITH URBAN!!!?????
jag brukar inte alls lyssna på hans musik annars men den här låten har borrat sig in i min hjärna, den har väldigt bra text som jag verkligen kan känna igen mig i, sån musik är bra.
sen så vill jag såklart säga hej då till Maria Sundberg som framför allt har haft hand om EF crew så ni som har gått på träffarna har förmodligen träffat henne, hur snäll och gullig som helst!
idag så slutar hon på EF´s stockholms kontor, hon har även varit min mentor med bloggen.
men jag hoppas att ni får en väldigt bra fredagskväll allihoppa!
kram

efter som att ni klagar på att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv, så , just i detta nu så ser jag ut så här..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0