next stop london!

ni som har varit inne på EF hemsida det senaste har förmodligen spanat in det här redan, men det skadar aldrig att påminnas om såna här saker.
NEXT STOP LONDON!
next stop london är en tävling för högstadie- och gymnasieelever kan vinna en klassresa som består av en helg i london.
hur coolt?!
jag var ju i london en helg med ef när jag var i torquay, och det var så häftigt! jag skulle vilja åka dit igen om jag kunnde, jag älskar när det är mycket, mycket affärer,människor,stilar, kulturer, stockholm kan ju slänga sig i väggen ;)

för att tävla (och förhoppningsvis vinna)
Steg 1: Be din lärare att registrera din klass på tävlingssidan www.nextstoplondon.org/
Steg 2: Delta i ett flervalstest i engelska.
Steg 3: De 20 bäst placerade deltagarna från varje land blir nominerade till att skriva en kort uppsats på max 250 ord
Det vinnande bidraget tar med sig hela klassen till London för en spännande helg!

så presentera förslaget för din klass och lärare och registrera er så fort som möjligt!
det ska iallafall jag göra, jag tror inte att det kommer att bli så jätte svårt att övertala dom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0