söndag

nu är jag klar med mitt rum, jag är nöjd under omständigheterna.
det blev mysigt och personligt, och pappa har lovat att vi ska fixa det som behövs på lördag.
så nu ska jag väl plugga ikea katalogen, haha.
jag ska försöka ta kort så att ni får se.
eller problemet är ju faktiskt att jag inte hittar sladden för att ladda in korten till datorn.
jag har inte bestämmt mig med dansen heller, den börjar imorgon.
fast den här veckan kan jag inte dansa iallafall för min fot, som jag hatar just nu.
GISSA VAD JAG HITTADE UNDER MIN SÄNG IGÅR !?
det här är sjukt måste jag säga.
jag ska leta efter sladden till kameran och rullar undan sängen (det är en säng man kan rulla så man kan inte se något under den), jag hittar den inte.
när jag rullar in den igen men då rammlar några tidningar ner vid huvudändan så då rullar jag ut den där för att ta upp dom.
då ser jag en grönbil och en liten hellokitty på varsitt snöre.
jag får halv hjärtklappning och raffsar åt mig det, och upp drar jag, spårlöst för svunnen sedan 5 månader som jag var helt säker på att jag hade tappat och aldrig skulle få se igen...
MIN MOBIL !!!!!
helt s j u k t.
omg omg omg omg omg omg, jag trodde nästan att jag skulle börja gråta, jag har drömmt om det här!
hahah, åhh, jag ska bli en ordentlig person!
okej, jag ska försöka så gott jag kan ;)
ps. det här är mitt 500 inlägg!

ni som ska till malta glöm inte att anmäla er, läs mer i inlägget nedanför !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0