måndag

okej, hej :)
jag skämms nästan för hur fruktansvärt dålig jag har varit på att blogga dom senaste dagarna.
i lördags så kunnde jag faktiskt inte logga in här, det är faktiskt en ursäkt.

hahah, i lördags så kom the two lovely ladies rebecka och ofelia och stannade tills på söndag.
väldigt kul, vi var uppe lite för länge och sov därmed lite för länge också.
men det var mysigt, vi borde verkligen träffas oftare.
på tal om det så vill jag verkligen träffa mitt "lilla gäng" från torquay -the bloody swedes- snart.
jag önska mig det från dom i födelsedagspresent.
dom får komme ner hitt till göteborg och överraska mig, bara stå där ute på skolgården.
perfekt, sen så kan jag åka och hälsa på mamma & jordan.
och vinna dröm vinsten på en trisslott.
I´ve got it all figured out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0