födelsedags present?

Privat kurs! I MAKE UP STOREs koncept kan man välja på två olika typer av kurser. Vår privata make up lektion är en individuell kurs som tar 50 minuter och kostar 495:-. För denna summa får du även välja ut valfria produkter till samma värde. Om du bokar innan den 28 februari så får du en gåva till värde av 130 kr.

men hey baby, present till mig när jag fyller år?
katching, det är ju perfekt,
en sminkkurs - hur roligt och användbart är inte det på en skala?
smink - antingen så tar man något som ser roligt ut eller så kanske man tar något som man precis har blivit rekommenderad för att det passar dig.
det låter ju hur kul som helst, jag som är en sån nörd på smink och kläder.

perfekt, 2 i 1 liksom.
har någon av er varit hos make up store eller tycker någonting om deras produkter?
själv så har jag ingen koll över huvud taget..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0