torsdag

som det snöade imorse när jag gick ut. stora vita flingor, svin kallt var det också.
men fint, jag hade nog njutit mer om jag hade haft en varm jacka, hahah.
första dagen i skolan, lite segt var det, och lite seg var jag när jag gick upp klockan 7.
men det var kul att träffa alla, jag har världens bästa klass, så jag har faktiskt saknat dom.
men lärarna verkar ju tycka att det är så roligt att "kicka igång terminen" så nya arbeten och prov schema delades ut idag.
gissa vilken dag dom flesta inlämmningarna/proven är?
tisdagen den 3 februari.
woho, man får ligga i på sin födelsedag minnsan ;)
det var kallt hela dagen i skolan och det blev några snöbollar i klassrummet...
när jag skulle gå hem så var det helt ishalt och det hade börjat bli slask av kramsnön.
och jag som gick i mina converse halkade runt som bambi på hal is, fråga mig inte varför jag inte tog vinter stövlarna imorse..
men jag klarade mig, sista backen på hemvägen och jag började tro att jag faktiskt skulle klara mig hela vägen hem utan att rammla.
precis när jag tänker det så åker jag ner halva backen på fötterna och när jag stannar så rammlar jag såklart.
så gick det med den saken. tur att det var skogsvägen så att inge såg, haha, för det såg antagligen ganska roligt ut.


:från balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0